Vi finns alltid nära till hands.
Har du frågor om en delbetalning, faktura eller vill du få bättre koll på din ekonomi?
Vi gör vårt bästa för att du ska få rätt hjälp.
Vi har samlat vanliga frågor och svar samt våra kontaktuppgifter till Kundservice i vår FAQ, som du hittar genom att klicka på ikonen "Kan vi hjälpa dig?" nere till höger.
Spärra ditt kort
Ring 020-41 12 12 för att spärra ditt Ecster-kort.
Ringer du från utlandet är numret
+46 8 411 21 22
Telefonen är öppen dygnet runt.
Nyheter
Har du fått ett räntebesked?
Räntebeskedet innehåller information om hur mycket ränta du betalat föregående år, så du kan jämföra det med din deklaration.
Det handlar alltså inte om ett belopp att betala.
Fakturor
Funderar du på när det är dags att betala fakturan, eller om du kom ihåg att betala den i tid? Nu kan du se om fakturan är betald, försenad eller överförd till inkasso, samt om din retur blivit återbetald. Du kan även se hur många dagar som är kvar till förfallodatum, och hur många dagar som gått sedan vi skickade dig en påminnelse.
Du hittar all information i Ecsters app eller genom att Logga in
Blanketter
Om du har betalat in för mycket och har ett tillgodosaldo på ditt konto kan du begära utbetalning. Vi betalar alltid ut hela beloppet.
Utbetalning av tillgodosaldo

Logga in och få koll
Funderar du på hur mycket du har kvar att betala? Eller när nästa faktura kommer? Vill du aktivera ditt Ecster-kort?
Du hittar snabbt svar på dina frågor och kan själv fixa de flesta av dina ärenden. Till exempel kan du höja krediten eller dela upp ett kortköp i efterhand.

Full koll i fickformat.
Med Ecsters app i din mobil har du alltid en smidig överblick nära till hands. Du kan hålla koll på dina köp, dela upp ett större köp i delbetalningar och ansöka om höjd kredit på stående fot. Ladda ner appen från Appstore eller Google Play. Du kan även använda QR-koden för att ladda ner direkt.