LOGGA IN

Klicka här

Logga in och få koll

Fixa enkelt på egen hand

Funderar du på hur mycket du har kvar att betala? Eller när nästa faktura kommer? Vill du aktivera ditt Ecster-kort?

Du hittar snabbt svar på dina frågor och kan själv fixa de flesta av dina ärenden. Till exempel kan du höja krediten eller dela upp ett kortköp i efterhand.

Ladda ner och logga in

Med Ecsters app i din mobil har du alltid en smidig överblick nära till hands. Du kan hålla koll på dina köp, dela upp ett större köp i delbetalningar och ansöka om höjd kredit på stående fot.

Fem vanliga frågor och svar

  • När får jag mitt räntebesked för 2018?

    Om du får en kontofaktura från oss i januari så hittar du information om betald ränta där. Kontofakturorna skickas ut runt den 15 januari.

    Har du inte haft några kontohändelser i december alternativt avslutat ditt konto hos oss så kommer du att få ett separat räntebesked per post. Det skickas ut runt den 22 januari.

    Uppgift om inbetald ränta finns även förtryckt på din deklarationsblankett.

  • Kan jag använda OCR-numret från en tidigare faktura?

    Har du delat upp ett köp eller handlat på kort så görs betalning till vårt bankgiro 847-2425. Som OCR-nummer använder du det kontonummer du har hos oss. Du hittar det högst upp på fakturan eller genom att logga in

    För avbetalning-, privat-,  och  investeringslån skapas ett nytt OCR-nummer varje månad. Du hittar aktuellt OCR på din faktura. Det bankgironummer som gäller är 5232-4381.

När du behöver prata med oss

Om smått

Har du frågor om delbetalning av ett mindre köp, till exempel elektronik eller vitvaror. Eller när du har frågor om Ecster-kortet.

Ring 08-701 46 67 08-701 46 67

Vi har öppet vardagar 9-18.

Om stort

Vid frågor om avbetalning av ett större objekt, till exempel bil,  båt eller husvagn.

Ring 08-33 01 3008-33 01 30

Vi har öppet vardagar 9-18.