Vi vill att du som är kund ska vara nöjd med oss. Därför tar vi dina synpunkter på största allvar. Det hjälper oss också att bli medvetna om det som fungerar mindre bra och ger oss möjlighet att bli bättre.
Har du synpunkter på någon av våra produkter eller tjänster? Eller har du tips på hur vi kan förbättra oss? Mejla oss på kundservice@ecster.se.
Är du inte nöjd, berätta det för oss. Vårt mål är att behandla ditt klagomål korrekt, omsorgsfullt och så skyndsamt som möjligt.
Om du har ett klagomål ska du vända dig till handläggaren av ditt ärende hos Ecster, eller till dennes överordnade chef. Skulle det vara så att ditt klagomål inte kan tillmötesgås har du rätt att få en motivering till detta.
Om du vill ta ditt klagomål vidare, mejla oss eller hör av dig direkt till vår klagomålsansvariga:
Box 2169
103 14 Stockholm
Telefon: 08-701 46 00
E-post: kundklagomal@ecster.se
Om vi inte lyckats komma överens och du är missnöjd med beslutet har du även möjlighet att få ärendet prövat av allmän domstol. Du kan också få ditt ärende prövat i Allmänna reklamationsnämnden (ARN) som är en nämnd för alternativ tvistlösning.
Din anmälan till ARN måste vara skriftlig och ska skickas till:
Box 174
101 23 Stockholm
Läs mer på www.arn.se
Du kan också använda EU-kommissionens onlineplattform för att lösa en näthandelstvist utanför domstol. Här kan du klaga på en vara eller tjänst du har köpt på nätet och hitta en neutralutomstående part som kan hantera tvisten.
Till EU-kommissionens webbplats för tvistlösning
Om du vill diskutera ditt ärende med en oberoende part kan du få hjälp hos konsumenternas.se - ett samarbete mellan Konsumenternas bank- och finansbyrå och Konsumenternas försäkringsbyrå:
Box 242 15
104 51 Stockholm
Telefon: 0200-22 58 00
Webbplats: www.konsumenternas.se
Du kan också vända dig till konsumentvägledningen i din kommun.